جملات غمگین تنهایی

رفتم که نبینی پریشان شدنم را / غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را

در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم / تا تو نبینی غم تنها شدنم را

.

.

.

گر بدانم نیستی ، غمی نیست ز تنهایی / اینکه هستی و تنهایم ، غم دارم

.

.

.

رابطه هایــــــــی که

تنهایی دلیل شکل گیریشون میشه

عاقبتشون دوباره تنــــــــــــــــهایی میشه…..!

 

 

.

.

.

عشــــقتـــــــ ـــ شوخــــی زیباییـــــــــ ـ بود که با قلــــــب من کردی

زیبــا بـــــود …امّا…شوخیـ ــــــــ بــــود

حالا . . .

تو بی تقصیریـــــــ ! خدای تو هم بی تقصیر است

تمام این تنهایی تاوان اشتباه خود من است

.

.

.

با همه بوده است ، عجب هرزه ایست … این تنهایی !

.

.

.

تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد…

یک بار قسمت کردم، چندین برابر شد…

.

.

.

وقتی حالت بده روحت بی پناهه

میبینی هر کاری کردی اشتباهه

وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست

وقتی کسی اندازه تنهاییات نیست

.

.

.

تنهایی را ترجیح میدهم به تن هایی که روحشان با دیگریست

.

.

.

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتراست،باور کن بعضیا تنهاترت میکنند…

.

.

.

بد نیست!

تنهایی دارد ‘صیقلم’ می دهد!

اما…

از آن روزی می ترسم،

که از “گوی” وجودم

جز “محور”میانی ای نماند!

.

.

.

سـاعـتـی چـنـد مـی گـیـری

کـه بـا مـن نـبـاشـی

هـر روسـپـی قـیـمـتـی دارد

مـی خـواهـم نـبـودنـت را بـخـرم

تـنـهـایـی!

.

.

.

گاهی تنها ماندن ، بهای آدم ماندن است !

.

.

.

همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان:

خسرو و شیرین

لیلی و مجنون

ویس و رامین

پیر مرد و پیرزن

“تو” و اون

“من: و تنهایی…

.

.

.

چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت !

.

.

.

یک پیاده رو تقریبا خلوت :

یک مرد ، یک زن ، یک زوج ؛ خوشبختیشان پای خودشان !

یک مرد ، یک مرد ، یک شراکت ؛ سود و ضرررش پای خودشان !

یک زن ، یک زن ، یک رفاقت ؛ معرفت و اعتمادشان پای خودشان !

و انتهای پیاده رو …

یک من ، یک تنهایی ، یک رنج ؛ آخر و عاقبتش پای تو !

.

.

.

تنهایی یعنی گوشیت نقش MP3 Player رو داشته باشه …

.

.

.

تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم

گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد !

.

.

.

مثل آتیش تو صحرا / یا که طوفان تو دریا

مثل ظلمت توی شب ها / جون به لب موندم و تنها

.

.

.

پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست

چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست

در این ساحل که من افتاده ام خاموش

غمم دریا ، دلم تنهاست

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:, | 23:9 | نویسنده : عباس |